Beka lanceert digitale tool voor consument
Beka lanceert een nieuwe campagne, gericht op de eindconsument. Deze krijgt vaak een hoeveelheid aan producten op zich afgevuurd en kan daardoor soms 'door de bomen het bos niet meer zien'. Om de consument te helpen de keuze te maken, heeft Beka nu een digitale keuzehulp gebouwd.
Beka product wizard
De Beka Product Wizard is te vinden op de website: het is een leuke manier om snel het juiste product te vinden dat past bij jouw type (kook-)persoonlijkheid. Door enkele eenvoudige vragen te beantwoorden, leidt deze Beka Product Wizard je naar het kookgerei van je dromen.
Met een assortiment dat varieert van gietijzeren stoofpotten tot handige stoominzetten en speciale couscouspannen, heeft Beka een oplossing voor elke denkbare keukenbehoefte. Met verschillende variaties wat budget en materiaal betreft, lijkt het aanbod onbeperkt. Een paradijs voor mensen die in de keuken hun sporen hebben verdiend, maar misschien een beetje overweldigend voor koks die hun culinaire persoonlijkheid nog aan het ontdekken zijn.
Dus of je nu een doorgewinterde hobbykok, een creatieve durfal of een fastfoodliefhebber bent: wij vinden jouw perfecte match. En waarom zou je het bij slechts één crush houden? De Beka Product Wizard verkleint de omvang van ons assortiment, maar biedt je nog steeds een selectie van producten die bij jouw zoektocht passen.
