Aurora nóg groener dan vroeger
Een nieuw jaar, een nieuw avontuur! Het klinkt wellicht als een cliché, maar ons transformatieproject is dat allesbehalve!
Begin '23 hadden we op de Bosta Paper Show het genoegen ons versterkte sales- en accountmanager team te mogen voorstellen, met als missie u nog beter te adviseren en te begeleiden richting de eindconsument! Om deze missie kracht bij te zetten, zijn we een samenwerking aangegaan met Hogeschool PXL om Aurora's klantgerichtheid objectief te meten in vier landen. Het resultaat? Een verbluffende 91% van de respondenten die zich als Aurora-ambassadeur opstelt op merk-, product- en serviceniveau!
De komst van Gert Cielen, Aurora's nieuwe CEO, bracht verdere verduurzaming van het bedrijf en van het aanbod met zich mee. "Als sterk merk en Belgische producent nemen wij het voortouw in CSRD-compliance om zo de referentiepartner voor onze klanten te blijven. Naast een gezonde bedrijfsvoering is het nu tijd om nog meer bondgenoot van de natuur te worden, dat beschouwen wij als onze ethische plicht.”
Misschien heeft u al kunnen genieten van onze nieuwe producttests of service-experimenten? We hebben onlangs een nieuwe testlijn gelanceerd met gerecycled PP voor schoolschriften, en er staat een eerste assortiment 'Kleine Oplage'- en personalisatieproducten voor u en uw eindconsumenten klaar. De vraag naar seizoenscollecties en brandingprojecten groeit, zoals ook bleek uit onze Hogeschool PXL-enquête. In samenwerking met Colruyt tot Brouwerij De Brabandere bv hebben we deze nieuwe richting gevalideerd, en er staat nog meer spannend nieuws op stapel. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, blijf ons volgen, of tot op de Paper Show voor meer nieuws.


