"Wij willen ons leiderschap bestendigen"

Alliantie Renault-Nissan brengt activiteiten rond lichte bedrijfswagens samen

De Alliantie Renault-Nissan creëert een nieuwe business unit voor lichte bedrijfsvoertuigen. Door de expertise van Renault inzake lichte bedrijfsvoertuigen en de knowhow van Nissan op het gebied van vrachtwagens samen te brengen, wil de groep zijn leiderschap in het segment bestendigen. “Geheel in de geest van de Alliantie zullen beide partners voordeel halen uit hun complementaire markten en producten,” zei CEO en voorzitter Carlos Ghosn, “terwijl ze toch hun eigen merkidentiteit, verkoop en inkomsten behouden.” De business unit Lichte Bedrijfsvoertuigen zal worden geleid door Ashwani Gupta, die wordt aangesteld als Alliance Senior Vice President.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

De grenzen van gevelontwerp: esthetiek versus praktijk

Als bestuurder en eigenaar van Durv NV, een bedrijf gespecialiseerd in gevelbekleding, aluminium en stalen schrijnwerk, benadrukte Peter Lootens tijdens BuildUp de kloof tussen esthetische idealen en praktische uitvoerbaarheid in gevelontwerp.

De Gouden Baksteen van Bouwunie: Dit zijn de genomineerden!

Welk bouwbedrijf wint een Gouden Baksteen? Elk jaar reikt Bouwunie de ondernemersawards uit aan bouwbedrijven die uitblinken in één van de volgende categorieën: Belofte, Werkgever, Project, Digitale Onderneming of Duurzame Onderneming van het Jaar.

Nieuwe Director of Sales voor Briggs & Stratton

Philipp Deubel heeft een succesvolle carrière waarin hij marktuitbreidingsprojecten heeft geleid, onderhandelingsstrategieën heeft ontwikkeld en wereldwijde salesstrategieën heeft geïmplementeerd met focus op duurzame groei. Als sleutelfiguur voor Briggs & Stratton in Nederland en Duitsland, zal hij partnerships met klanten in de EMEA-regio versterken en bijdragen aan de ambitie van het bedrijf om de marktpositie verder uit te breiden. Zijn verantwoordelijkheden omvatten het stimuleren van groei voor toonaangevende merken als Briggs & Stratton® en Vanguard®, Billy Goat®, Ferris®, Simplicity® en Snapper®, zodat klanten kunnen blijven profiteren van betrouwbare vermogensoplossingen.

De stille kracht van akoestische deuren

In een alsmaar drukkere wereld zoeken we steeds vaker de stilte op. Effectieve isolatietechnieken en geluidsabsorberende oplossingen creëren een optimale ruimte-akoestiek. Akoestische deuren spelen binnen dit verhaal een centrale rol.

Print Magazine

Recente Editie
27 oktober 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine