BOLIVIA LANCEERT NIEUWE HUISSTIJL éN PRODUCTLIJN
NIEUWE KLEUREN, VORMGEVING EN PRODUCTEN

Al meer dan negentig jaar levert Bolivia vulmiddelen voor schilders, bouwers en renovatiebedrijven. Daar komt vanaf 1 oktober 2020 een nieuwe productlijn bij. Dat was meteen een goede aanleiding voor het herzien van de huisstijl én het logo. De bijpassende nieuwe vormgeving zal straks te zien zijn op de etiketten, de website, op de socialemediakanalen en in de nieuwe productbrochure.
Sinds jaar en dag voorziet Bolivia schilders, renovatiebedrijven en bouwbedrijven van essentiële producten als plamuur, houtvuller en renovatiepasta. Door de groeiende vraag naar aanvullende producten is gekozen voor de lancering van een reeks nieuwe producten die goed samen gaan met het bestaande aanbod, zoals houtvuller 2in1 kokers, plamuur poeders, afbijt, verfreiniger, behangstripper en ontvetter. In totaal zullen er vanaf oktober 16 nieuwe producten van Bolivia beschikbaar zijn bij de groothandel en de verfspeciaalzaken in Nederland en België.
Samen met de nieuwe producten wordt er ook een nieuwe huisstijl gelanceerd. De nieuwe huisstijl is kleurrijker en geeft een knipoog naar het vakgebied van Bolivia en haar klanten. Dit is vooral terug te zien in het nieuwe logo en de nieuwe etiketten, waarbij de vele elementen van het renoveren en plamuren een beeldende rol hebben gekregen in de vormgeving. Ook worden de etiketten voorzien van advies op het gebied van materiaalgebruik en USP’s in zowel het Nederlands als het Frans.
