19 wielerseizoenen aan de top
19e seizoen als wielersponsor voor Quick-Step

Quick-Step is aan zijn 19e seizoen als wielersponsor begonnen. Daarbij heeft de laminaatfabrikant zijn campagne uitgebreid, waarin de vergelijking gemaakt wordt tussen 's werelds beste renners en de kwaliteitsvloeren van Quick-Step. Nadat de campagne vorig jaar uitpakte met Tom Boonen, Niki Terpstra, Marcel Kittel, Tony Martin en Zdenek Stybar, worden dit jaar vier nieuwe renners aan toegevoegd: Fernando Gaviria, Daniel Martin, Julian Alaphilippe en David de la Cruz. Zij worden enerzijds geportretteerd op de weg en in een binnenruimte met een Quick-Stepvloer volgens hun karakter en hun field of expertise. Zo staat Tom Boonen met zijn rechterbeen op de kasseien in Parijs-Roubaix, om met zijn linkerbeen op een vloer van Quick-Step te staan. “Zowel het merk Quick-Step als het profwielrennersteam zijn gefocust op topresultaten”, zegt Paul De Cock, directeur van UNILIN, afdeling vloeren.
“De betekenis van het woord ‘prestaties’ wordt door ons vloerenteam en het wielrennersteam op verschillende manieren ingevuld, maar allebei zetten ze zich onophoudelijk in om te vernieuwen, te winnen en uit te blinken in hun domein. Dat is voor beide organisaties de hoeksteen van het succes.”