19 wielerseizoenen aan de top

19e seizoen als wielersponsor voor Quick-Step

Quick-Step is aan zijn 19e seizoen als wielersponsor begonnen. Daarbij heeft de laminaatfabrikant zijn campagne uitgebreid, waarin de vergelijking gemaakt wordt tussen 's werelds beste renners en de kwaliteitsvloeren van Quick-Step. Nadat de campagne vorig jaar uitpakte met Tom Boonen, Niki Terpstra, Marcel Kittel, Tony Martin en Zdenek Stybar, worden dit jaar vier nieuwe renners aan toegevoegd: Fernando Gaviria, Daniel Martin, Julian Alaphilippe en David de la Cruz. Zij worden enerzijds geportretteerd op de weg en in een binnenruimte met een Quick-Stepvloer volgens hun karakter en hun field of expertise. Zo staat Tom Boonen met zijn rechterbeen op de kasseien in Parijs-Roubaix, om met zijn linkerbeen op een vloer van Quick-Step te staan. “Zowel het merk Quick-Step als het profwielrennersteam zijn gefocust op topresultaten”, zegt Paul De Cock, directeur van UNILIN, afdeling vloeren.
“De betekenis van het woord ‘prestaties’ wordt door ons vloerenteam en het wielrennersteam op verschillende manieren ingevuld, maar allebei zetten ze zich onophoudelijk in om te vernieuwen, te winnen en uit te blinken in hun domein. Dat is voor beide organisaties de hoeksteen van het succes.”

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
27 oktober 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine