Quick-Step eert Tom Boonen
Laminaat met kasseiprint in unieke tentoonstelling

Nu Tom Boonen definitief de remmen heeft dichtgeknepen, wil Unilin – het bedrijf achter Quick-Step, hoofdsponsor van Boonens wielerploeg – de ex-renner eren met een fototentoonstelling. Bezoekers krijgen 12 treffende foto's van de hand van sportfotograaf Tim De Waele (TDWsport) te zien, die hij nam tijdens Boonens 12 deelnames aan Parijs-Roubaix. Om de sfeer volledig te maken, is er ook achtergrondgeluid met sfeergeluiden uit de koers én een exclusieve laminaatvloer met kasseiprint, dat bezoekers doorheen de tentoonstelling leidt. Voor de uitwerking van het laminaat met kasseiprint werd een echte kasseistrook gefotografeerd, waarna die gedigitaliseerd en geoptimaliseerd werd tot een authentiek ogende Parijs-Roubaixstrook, mét steengruis, modder en begroeiing. Zo toont Quick-Step ook meteen de quasi grenzeloze mogelijkheden met laminaat en dat het merk van laminaat geen enkele uitdaging uit de weg gaat – net als Boonen zelf.
De tentoonstelling is nog tot 29 april te bezichtigen in de showroom van Quick-Step. Toegang is gratis, inschrijven gebeurt via www.quick-step.be/fototentoonstelling.